EMNE: hvor køber i dele

hvor køber i dele 5 år 8 måneder siden #1

• fubrus
  • fubrus's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Nybegynder
hej alle sammen vil lige høre om i har nogle gode links til hvos i køber dele henne ?

det kan være alt fra nye originale dele kopier af originale dele eller styling til bilen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvor køber i dele 5 år 8 måneder siden #2

• smart42dk
  • smart42dk's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 12
Hej
Originale dele køber jeg hos Hessel (Mercedes) da man med den rabat man kan få gennem smart klub danmark får det til nogle rimelige priser.
Hvis det er andre (ikke originale) dele, så har jeg handlet ved "smart parts germany", og "RS parts" i Tyskland. Specielt RS parts har meget i styling til smart.
/Peter
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kim Olsen, J3sper!

hvor køber i dele 2 år 8 måneder siden #3

• J3sper!
  • J3sper!'s profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Nybegynder
Det kommer lidt an på hvilke dele, jeg mangler. Jeg foretrækker at købe originale dele hos forhandleren, men helt billige er de jo ikke. Dæk køber jeg gerne hos Tirendo, hvor de både har Bridgestone, Michelin og Continental til ok priser.

hvor køber i dele 11 måneder 1 uge siden #4

jeg må også erkende at jeg fortrækker at købe orginale, men nogle gange springer jeg også over hvor gærdet er lavest og køber nogle uorginale. Køber jeg de uorginale er det faktisk også hos RS parts.

Jeg gider ikke spilde mine penge, så hvis det ikke giver mening økonomisk, så bliver de købt uorginale. Personligt så er økonomien vigtigt, derfor jeg også driver stabilokonomi og Crowdlendingdanmark.

Men prøv at tjek forskellen ud hos forhandlerne og se hvor meget dyrere det er med originale.
Tid til at oprette siden: 0.296 sekunder
Leveret af Kunena Forum :: Template by TK
  Du er her:   ForsideForumgenereltdin smart og dine projekterhvor køber i dele

Søg

Log ind