EMNE: problemer med min Smart Trike (TrikeTec C3)

problemer med min Smart Trike (TrikeTec C3) 6 år 2 måneder siden #1

• Boie
  • Boie's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Nybegynder
Er der nogen der har nogen gode råd, først vil jeg selv komme med et godt råd,Jeg har en Trike (trehjulet MC) som er lavet af Firmaet TrikTec i sydtyskland, jeg er desværre den eneste i DK der har sådan en, det råd jeg vil give er at jeg har fået en renoveret ombytningsmotor i Tyskland for 999 Euro med 2 års garanti eller 20.000 km. hvad jeg syntes er meget billigt i forhold til hvad Mercedes ville have.

Mit problem er nu,at på en tur i Jylland sagde min Triketec en ukendt lyd for mig og gik i stå, efter mig kunne jeg se en tynd oliestribe men der manglede ikke motorolie, det kommer ganske sikkert fra midt mellem motor og gearkasse, sætter jeg nøglen i, trykker på min bremsepedal og drejer nøglen kan jeg høre skifte automatikken går igang og motoren drejer men starter ikke, jeg kan forstille mig noget ved forbindelse mellem gearkasse og motor for under Triken som man kan se på billedet er der 2 små lidt ovale huller og der er nok der olie er kommet ud, jeg har ikke lyst til at køre til Tyskland med den (i en varevogn hvor den kunne være) hvis det er en bagatel, jeg har en OBD tester men den melder ingen fejl men det er ikke verdens bedste, har tidlige været hos Mercedes, dengang med motoren og de kunne ikke med nogen af deres Smart programmer snakke med min Trike,hvis der skulle være nogen der har oplevet lignende eller har lyst til at se på den (selvfølgelig mod betaling) bor jeg ved Roskilde, har mobil nummer 28181242 for nærmere info, jeg vedlægger et billede hvor jeg tror det har noget med det at gøre,+ et billede hvordan den ser ud, den er klodset op og meget nemmere at gå til en en smart bil.
Bilag:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

problemer med min Smart Trike (TrikeTec C3) 6 år 2 måneder siden #2

• Boie
  • Boie's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Nybegynder
Er der slet ingen der har en mening om den fejl min Smart Trike har eller har lyst til at kikke på den???

problemer med min Smart Trike (TrikeTec C3) 6 år 2 måneder siden #3

• smart42dk
  • smart42dk's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne Tak: 13
Desværre ser det ikke ud til at der er nogen der kan hjælpe.
Jeg vil nok anbefale dig at prøve nogle af de tyske eller engelske fora hvor der er meget større viden omkring smart motoren, specielt dem fra før 2007 (450)
Tid til at oprette siden: 0.239 sekunder
Leveret af Kunena Forum :: Template by TK
  Du er her:   ForsideForumsmartfortwo model 450problemer med min Smart Trike (TrikeTec C3)

Søg

Log ind